Onbekend, vis noch vlees - Reisverslagen van Walter en Nicole - WaarBenJij.nu Onbekend, vis noch vlees - Reisverslagen van Walter en Nicole - WaarBenJij.nu

Onbekend, vis noch vlees

Geen zuid-Amerika, geen noord-Amerika, geen ontwikkelingsland, geen ontwikkeld land, niet rijk, niet arm, geen eerste keus maar ook niet uitgesloten, vis noch vlees - we hadden een paar bestemmingen nagekeken, onderzocht, besproken en dan toch weer verworpen of uitgesteld, en toen kwam Costa Rica op de proppen en hadden we eigenlijk al lang de tijd en de goesting niet meer om dat ook nog eens allemaal te gaan uitspitten. Maar alles en iedereen wees aan van mooi-mooi en dus doen-doen en eigenlijk zonder echte voorbereiding of onderzoek zijn we er zo ingestapt of ingetrapt, wat je maar wil. Dus ook geen plan, geen reisroute, wel enkele verhalen van mensen die het al wel eens gedaan hebben, dus een beetje op de wilde vaart. Dan nog een extraatje: Poesje heeft op een of andere manier hielspoor opgescharreld, een ontsteking aan beide hielen wat stappen pijnlijk maakt, dus al zeker geen rugzakkenvakantie met openbaar vervoer... dus de reis begint zich een beetje af te tekenen: met de auto rondreizen tussen Nicaragua en Panama - eventueel grensoverschrijdend - we zien wel, en dat tussen 21 maart en 25 april. Zin om te volgen? u staat op de WAPOE-adressenlijst, nu nog tijd om je af te schrijven, maar eens de boot vertrekt vaar je mee...