Naar het land van de Samba - Reisverslagen van Walter en Nicole - WaarBenJij.nu Naar het land van de Samba - Reisverslagen van Walter en Nicole - WaarBenJij.nu
Naar het land van de Samba

Binnenkort komen Frank en Nadine hier weer eens heel bereidwillig op huis en hondjes passen en gaan wij der weer eens vandoor voor een tijdje. We gaan eerst een weekje met Nicoles ouders naar de Belgische zee staan staren, en vandaar reizen we door naar Brazilië. Waar we daar gaan naar staren weten we nog niet, maar jullie mogen het weer allemaal volgen als jullie dat willen, via de deze website. Elk reisverslag dat we posten - met fotootjes natuurlijk - wordt automatisch via een link naar jullie allemaal doorgestuurd onder de naam Wapoe (Walter en Poes). De link klikken maar, dan hoeven we later niet alles nog eens twintig keer in geuren en kleuren te vertellen. We hopen maar dat we genoeg internetcafes vinden, want een tablet hebben we nog niet. Als iemand van jullie der eens eentje in okkasie heeft.....

Ons eerste verslagje zal pas komen na 3 mei, dus nog even geduld.